1 |
Kolizja z 1 pojazdem |
1 |
2 |
Kolizja z 2 pojazdami |
2 |
3 |
Kolizja z 3 i więcej pojazdami |
3 |
4 |
Utrata 1 pozycji |
1 |
5 |
Utrata 2-4 pozycji |
2 |
6 |
Utrata 5-7 pozycji |
3 |
7 |
Utrata 8 i więcej pozycji |
5 |
8 |
Utrata do 3 sekund |
1 |
9 |
Utrata 3-6 sekund |
2 |
10 |
Utrata 6-10 sekund |
3 |
11 |
Utrata 10 i więcej sekund |
5 |
12 |
Małe uszkodzenia pojazdu |
1 |
13 |
Średnie uszkodzenia pojazdu |
3 |
14 |
Duże uszkodzenia pojazdu |
5 |
15 |
Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu |
2 |
16 |
Incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu |
5 |
17 |
Niebezpieczny manewr ofensywny / defensywny |
2 |
18 |
Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową |
3 |
19 |
Wypchnięcie poza tor |
1 |
20 |
Ignorowanie flag lub widocznego incydentu |
3 |
21 |
Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy |
2 |
22 |
Wyprzedzanie / obrona poza torem |
3 |
23 |
Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej |
2 |
24 |
Użycie Back To Pits w kwalifikacjach i ponowny wyjazd |
5 |
25 |
Wyprzedzanie podczas sesji kwalifikacyjnej |
2 |
26 |
Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach |
2 |
27 |
Niepojawienie się na starcie wyścigu |
5 |
28 |
Problem z połączeniem sieciowym / lagi |
3 |
29 |
Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R |
5 |
30 |
Doprowadzenie do niebezpiecznej sytuacji na torze |
2 |
31 |
Incydent wyścigowy / brak dalszych akcji |
0 |